HENKILÖSTÖMME ASIAKASPALVELUHENKISYYS


(Merkitse vastaukseksi 0=ei pidä paikkaansa, 1=joskus totta, 2=usein totta, 3=aina totta)

Kysymykset Vastaus
Henkilöstö ymmärtää täysin, miten parantaa asiakaspalvelua 0 1 2 3
Yrityksemme ilmapiiri on asiakaspalvelua tukeva, kehittävä 0 1 2 3
Tiimien vetäjät ovat aktiivisia palveluhalukkuuden kehittäjiä 0 1 2 3
Yrityksemme asiakastyytyväisyyden seuranta toimii asiallisesti 0 1 2 3
Yrityksen palvelukehitystyön laatu ja aktiivisuus on hyvä 0 1 2 3
Yrityksemme saamat reklamaatiot hoidetaan heti moitteettomasti 0 1 2 3
Yritystämme on kiitetty edistyksellisestä palvelukehitystyöstä 0 1 2 3
Yrityksessämme kaikki ovat innostuneita tekemään palvelukehitystä 0 1 2 3
Yrityksessämme jokainen on hyvin motivoitunut palvelemiseen 0 1 2 3
Jokainen voi yrityksessämme esittää ehdotuksia,
miten voimme parantaa ja kehittää palvelujamme
0 1 2 3



Analyysi:

Palaa alkuun


Lähettäkää esite | Yhteydenotto | Uranvaihto